{geni:about_me} Er han sønn av Hans Lem Jersin (1771-1820) og Wenche Karine Garmann (1782-1837)? (Wenches far het Johan).
___________________________________
Om Amla på denne tiden:
(Fylkesleksikon - NRK).
Amla fekk rutestopp av Fylkesbaatane i Sogn og Fjordane i 1862 med lensmann Johan Chr. Jersin som første ekspeditør. Han budde på garden Nedre Amla (sjå Amla-gardane) på austsida av bukta. Sidan var det Husum-slekta på Nedre Amlasom var ekspeditørar. Her var det både postkontor, telefonstasjon, skysstasjon og gjestgiveri.
Den viktigaste utskipingslasta frå Amla var trelast, og rutebåtane kunne ofte liggje langt over ruta i Amla når det var mykje skurlast som skulle om bord. Tømmertransporten var truleg den viktigaste grunnen til at også godseigarane på Kaupanger-godset på vestsida av Amlabukta melde seg på og ville ha rutestopp av Fylkesbaatane X sjølv om det berre var nokre hundre meter til kaia på Nedre Amla.
Kai ved tunet
I 1897 søkte godseigar Knagenhjelm og andre oppsitjarar på vestsida av bukta om at rutestoppen vart flytta frå Amla og over til dei på vestsida. Men Fylkesbaat-direksjonen avslo. Først i 1915 fekk Knagenhjelm oppfylt ynskjet om rutestopp. Han bygde dampskipskai like ved tunet på Kaupanger Hovedgård. I ei tid hadde såleis Amlabukta to dampskipskaier for Fylkesbaatane X ei på Amla og ei i Kaupanger. Ein vart knapt andpusten om ein sprang imellom dei.
Øl ombord
- Men turen over bukta var populær av spesielle grunnar: På «overfarten» kunne bygdefolket leske strupen med eit glas øl - noko som var forboden vare i dei lokale butikkane!